En Vicens Roura ens ha enviat una "tantra" que te per títol "L'Unives" si voleu veure'l us l'enviarem. És sorprenent, impactant! Et preguntes què hi fa l'home aquí a la Terra, si som menys que una formiga insignificant?
Maria.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada