terra

Estudi del nostre planeta i l'univers.

dijous, 3 de juny del 2010

terra

En Vicens Roura ens ha enviat una "tantra" que te per títol "L'Unives" si voleu veure'l us l'enviarem. És sorprenent, impactant! Et preguntes què hi fa l'home aquí a la Terra, si som menys que una formiga insignificant?
Maria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada