dijous, 10 de juny del 2010
dijous, 3 de juny del 2010
terra
En Vicens Roura ens ha enviat una "tantra" que te per títol "L'Unives" si voleu veure'l us l'enviarem. És sorprenent, impactant! Et preguntes què hi fa l'home aquí a la Terra, si som menys que una formiga insignificant?
Maria.
Maria.
dimecres, 2 de juny del 2010
presentació
Som en Cels i la Mercè, de Torroella de Montgrí, i obrim per primera vegada aquest blogg, esperant que ens sigui d'utilitat o d'esbarjo. Quedem pendents dels vostres comentaris o suggerències.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)