terra

Estudi del nostre planeta i l'univers.

dimecres, 2 de juny del 2010

presentació

Som en Cels i la Mercè, de Torroella de Montgrí, i obrim per primera vegada aquest blogg, esperant que ens sigui d'utilitat o d'esbarjo. Quedem pendents dels vostres comentaris o suggerències.

2 comentaris:

  1. Encara no hi ha hagut cap resposta a l'apertura del blogg d'aquest mati.

    ResponElimina
  2. Esperem que algùn dia en baixi un comentari.

    ResponElimina